Lilja

vĂ„rtecken đŸ„°đŸ„°
Lite trött man men humöret blev bÀttre nÀr korven kom fram
SĂ„ himla nice
Mitt första snabba gÄngpass pÄ ett tag och det var sÄ himla nice. Solen sken och svanarna har kommit..BÀst och passa pÄ det kommer vÀder Ät alla hÄll och jag hoppas vi missar endel. Solen kommer med vÀrme och glÀdje och det Àr vÀlbehövligt.Jag lÀngtar till "suppen" vatten och sommaren, forsarna och Àventyren. Jag har sÄ mycket att ta igen, framförallt min motion behöver fÄ sig en skönt upp strÀckning. Allt blir lite gott och spÀnnande igen, nÀr naturen vaknar och temperaturen stiger lite till..Jag Àr sÄ sugen pÄ fors rÀnning men letar febrilt efter en bra uppblÄsbar hÄllbar kanot. Det finns sÄ mycket pÄ marknaden och man vet aldrig vad som Àr bra, bara att leta tar tid och söka information. priserna varierar kraftigt frÄn lekbÄt till seriös forsbÄt men vad behövs egentligen
Det Àr en djungel men verkar enormt kul... Nja det Àr bara att leta pÄ sÄ fÄr vi se vad vi hamnar Sedan var det farbara Äar och forsar, sÄ himla kul.. Nu kör vi....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress