Lilja

Min underbara vårdcentral

Jag har aldrig varit så nöjd som nu....helt kanon vårdcentral som hjälper mig på alla sätt att vara frisk och allert. Vårdcentralenvfungerar som en motorväg med filer och om man har problem väljer man rätt fil så enkelt...Nu hade jag en arm som spökade och jag visste inte vad.. Rädd blir man för man inte vet men så hoppade sjuksyster in kollade upp mina smärt punkter sedan hoppade vi vidare till sjukgymnasten.....huvudet hade varit fram skjutet som orsakade ett tryck på en kota som i sin tur gjorde en himla massa problem. Några småtränings tips och vips så förändrades allt, små effektiva ändringar, sitt rakt , kuta inte med ryggen....skjut tillbaka huvudet skapa dubbelhakor så släpper trycket på kotan mellan skulderbladet....och det släpper kanon.....😃

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress