Lilja

Men Åhhh jag o män
jag är så smickrad av att män tycker jag är attraktiv trots att jag är nästan gammal.
Men Hallå....
var har kvaliten tagit vägen???
Har alla män tappat all möjlighet till att kunna charma uppvakta och respektera..
Jag har fått alla möjligaa konstiga förslag på messiger..
 
Hej, du är söt och jag är kåt..??
så fortsätter stilen helt igenom...
endel väntar ialla fall 4 meningar innan de ger förslag
endel vill gifta sig omgående..
 
Det är kul med uppmärksamheten, men
 
Jag är en gammeldax tjej, orkar man inte lägga ner tid och energi på mig dååå
sorry, gå vidare till de snabba och lätta damerna
 
Jag minns en tid då jag blev bjuden på det mesta, middagar underbara resturanger
fantasisummor på notan, som jag aldrig fick se vågade inte ens fråga..
 
Jag var vacker ung, men hade ett tungt bagage, som var väldigt tungt.
Vågade inte lita på någon, ...så jag väntade, väntade
 
Träffade fel och fel, jag har "master degree" i "headbanging"
tills jag tröttnade
letade under varje sten och varje smart person,,
ingen ville tro att jag hade problem, smart snabb snygg social men problemet dök upp
oavbrutet, till slut fanns det en där
en diagnos PTSD
Posttraumatisk dissorder en händelse som störde rörde och förstörde för mig. Som en liten irriterande "Trojan" satt den där, gestaltade sig ibland, och galopperade emellanåt, som en vild häst hade den sitt eget liv i mitt huvud, utan kontroll likt en "trojan" Men då till slut träffade jag en kvinna som var utbildad på sitt arbete och var mycket skicklig, har hon fångat den och sakta leder in den på rätt ställe så den inte löper amok över allt, och gör mitt liv till en utmaning....
"Trojanen är kopplad och börjar fungera på sin rätta plats allt till det bättre...
och bättre, den rättar in sig och kopplar upp sig mot de rätta fästpunkterna, ungerar och aktiveras med div olika tekniker som jag fått lära mig
 
Resultatet av mitt liv, jag har en "Master Degree"av utredningar och
Psykiska diagnoser
ja hur de yttrar sig och fungerar, hur undrar du nog, all genomgångar, diagnoser utredningar osv, alla har jag gått igenom
PTSD
 är en krigssjukdom inte något en flicka får av sin barndom, men det fick jag
alla behandlingar, har lappat och lagat mina känslor som har varit som en tesil, tagit det mest akuta lagat lagat tills den sista helheten behövdes
som nu fullbordades med rätt experthjälp.
jag har en fått en rustning stor stark och skinande, mina redskap putsas varje dag, yxan, kölden och som extra redskap att skära och kapa när det behövs
Jag är så lycklig
jag har inget att vara lycklig över, men sinnet skiner, och värmen exploaterar sig vidare
Mina förutsättningar är små och min utgångspunkt är vinglig och sliten, men stärks hela tiden av mitt goda humör och mod såå,,det verkar fungera ändå...så jag tar det som det kommer
 
Och det gör det NYA MÄN som vill erövra, ta hand om mig men jag är såå romantisk..
känslig galen och lekfull,
låta sinnena spela
 
Men de har groteska, de kan inte fullfölja, en uppvaktning på rätt och ett romantiskt sätt. var är hästen, chokladen sången molnen
 
Idag
Är samliv groteskt, smutsigt, förnedrande, kränkande, ja livet håller på att ändra sig för alla, förändringen har blivit brutal
Hästen som kommer är svart elak och bits, killen närmast avskyvärd spottar ur sig något och förväntar sig ljuva härliga mottagande svar...man ska kasta sig upp i ett lakan och tro det ska vara så
>
men jag är fortfarande hoppfull och tror det finns en romantisk kille för mig
men ute på stan,ne inte mycket. Våra härliga men, möter man i spåret, tränar motionerar och tar hand om sin kropp och själ,
Från stan åker man från jobbet till mindre orter och lever sitt liv i byns lilla omsorgstagande sätt.
Alla har sina liv och åker hem till sitt trygga hem, stänger ute världen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress