Lilja

JAG VILL JU KNU....DE SA JU.....
Min Skilsmässa Min ex make är arg inget han gör eller säger biter på mig. Han tar in förstärkning finns bara två infallsvinklar barnet och omgivningen, han jobbar stenhårt. Kärringen ska bara få pisk, och nu skulle hämnden genomföras.Den som han lovade så dyrt och heligt att jag skulle få, "jag ska förstöra allt för dig och barnet" väser han på familjerådgivningsmöte nr 3// de andra hade slutat i ren förskräckelse eller så byter de tjänst. Gardinerna åker ner han är mycket arg, tanten som skulle medla sitter och skakar. Det gör de alltid, den trevliga som blev som förbytt på 2 sekunder och väldigt arg och uppträder mycket hotfullt. Färgen har förvandlas till vitt i hennes ansikte och jag blir så trött, så var det dax igen....och igen...nu jävlar...och så vidare. Rätten dömer mig till ensam vårdnad och ska vaka över barnets välmående men får inte förhindra umgänget på något sätt...Magen är inte den bästa och jag ber varje ggr att barnet ska komma hem igen. Lekarna hon och jag leker är inte kloka, men nödvändiga för hon ska klara sig i denna snurriga värld hon blir uppfostrad i. De andra mammorna fattar inget, jag blir en "konstig" mamma som måste förutse alla konstiga händelser med barnet. Livet blir konstigt och vi konstiga familjen, det kan vi leva med bara min lilla dotter klarar sig med livet i behåll.. En specialitet han brukar göra är att han säger till de som känner mig och på de olika arbetskamrater jag har, att jag är såå kåt. Men ingen får något..Då står de där BLÅSTA, men han sa ju, "ALLA FÅR JU!!" de är ju så kåta.. Som vuxen kan man sucka bort detta men, min dotters första möte med dessa personer som skulle hjälpa till var hon 3 år. Han kompisar i sin omedelbara närhet eller arbetskamrater får höra om den kåta kärring han haft, som bara vill knulla, säger han. Det är perfekt för jag är blyg och diskret och vill inte skylta med detta...Perfekta vapnet,,speciellt med barnet.. Så IDIOTERNA som sprang hans smutsiga ärenden, gjorde det även inför våran dotter, och efter detta är det min dotter han kan inte uppträda som en pappa till barnet så kan han vara utan.....han kan skrika med sin nya fru och sina nya barn med henne... Arbete går knappt att få, de dyker upp som hört, och det ställer till besvär för hur osannolikt det nu än låter står de där med picken i handen och skriker, "han sa ju, du knullar med alla" med och utan dottern i olika åldrar... Män killar och annat finns inte i våra liv inte någon, man blir så trött. Är de verkligen så lättlurade eller är det bara ett önsketänkande från deras sida...Jag blir lika förvånad varje ggr när de står där och skriker.. Tro inte att jag inte gjort allt, jag försöker med allt och få dem att sluta...men de står där....hojtandes Jag lider inte så mycket längre, dottern är stor och ser lika trött på män som jag gör.....suck Det hojtas inte längre har flyttat långt därifrån, men nu finns det bara normalt korkade omkring oss så... Men man tänker ofta är det så här de vill framstå, HOJTANDES MED DEN I HANDEN, som en liten pojke med nallen som inte får godis, gråter för glatta livet och bara vill, vill, vill "Annars ska jag säga till mina kompisar då de får slå dig eller hota dig" kommer det sen.. STÄLL DIG I KÖ;;;MÅNGA IDIOTER FINNS DET,, MEDANS VI FOKUSERAR OSS PÅ DE ANDRA TYSTA TREVLIGA RESPEKTFULLA MÄNNEN SOM VET HUR EN MAN SKA VARA OCH KAN AGERA...Och inte är lättlurade av en besviken ex make Ingen respektabel hänsynsfull trevlig man gör på detta sätt, dessa idioter satsar man inte alls på
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress