Lilja

Men man får klappa sig på axeln ibland..:)
Jag är så nöjd, :) efter slipande fel och lite annat blev den klar....och det duger för att vara första bilen jag fixat skärmen på sååå
Så jag är mycket nöjd...det får duga nu har jag bara en ford focus kvar och det är lite större så får vi se vad som händer....jag har slipat kliat mig i huvet gogglat undrat och frågat, så nu ska den färdiga produkten bli klar :) ooch hur blir det då????? Nja den som lever får se, det var så kul med lacken och jag får sån lust att rita en liten bild eller klarlacka en där hmmm många tankar har jag :) får goggla på det så får vi se vad som händer.... kanske göra en spray mall, och praya lite nja det visar sig... Det här är mitt Skåne,, det här är oslagbart härligt gå på stranden folk springer hästar passerar badar och hundar lika så alla har det så gott......flyttar jag så kommer jag sakna detta så mycket...det är så nice..
nehe gott folk här händer det saker högt och lågt,,jobben koplicerar tillvaron men jag får se hur det blir :)))
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress