Lilja

Semester tar slut..đŸ€”
Hur gick detta till....Jag undrar sÄ..jag har massor att göra..
Men det Àr inte slut Àn och vi ska ut mer....och mysa och fiska....bada..massor mer men jag saknar kylan kicken och isen..hur kan man Àlska detta..vem vet eller bryr sig...skönt ialla fall...hÀlsan tuffar pÄ sakta men sÀkert..packning tekniken bÀttre...en vecka kvar sedan kommer finalen, men det kommer gÄ kanon bra..
Saknar mina arbetskollegor men lÀrt kÀnna massor av nytt folk enormt mycket.Rörande omtÀnksamma personer omkring mig sÄ mycket folk man missar i vardags stressen...Synd...
Men livet Àr bara sÄ, trÄkigt nog...

Mina utmaningar Àr att packa lÀtt, jag har svÄrt att begrÀnsa detta, dÄ jag börjar vandra sen gÄr det av bara farten...Àlskar Àventyr, och skogen ger mÄnga sÄdana..djur i natur bad och böcker....folk man möter och delar en del av sig sjÀlv möter intressanta livsöden och trevliga personer, myggorna och knott detsamma bitande och irriterande som alltid...myggbett, större och irriterande..hunddress mot myggor ploppar upp i tankarna....men det blir som vanligt, kemiska medel..
Nu ska jag ordna lĂ€tt packning och bestĂ€mma tid för vandring....med begrĂ€nsning, uj vad detta Ă€r svĂ„rt, rĂ€tt saker...
En dag i taget.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress