Lilja

Thiny House

Allt verkar inte så komplicerat..men så var det mina grejor...Hur bantar man ner 3 rum och kök till 25 kvm ? Hmm, det är nog nödvändigt att magasinera endel. Kanske är lika bra i en provperiod...Jag älskar kläder och lite annat hmm. Detta blir lite komplicerat....men jag ska prova tanken att vara mobil och inte behöva flytta packa ha problem med luftintag rökande grannar osv väger upp...

Braskaminen ljusen ger en härlig känsla bort ifrån stress och lite bohemkänsla men ett lugn som jag behöver...
Jag kommer nog leta efter min plätt på jorden men att få vara nära naturen känns så rätt. Min ålder blir inte mindre så detta är nog det sista stora äventyret som jag gör innan rötterna fastnar. 
Jag har verkligen allt här mitt skogen, jag skulle ju bara passera men det verkar bli mer. 
Jag har mycket här mycket oväntat men trevliga grannar så...hur blir det nu?
Spännande.....mitt sista stora flytt äventyr..😃
Trädgården är så kul lite i en kallzon men helt okej...ja 53 och nu är det en annan del av livet...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress