Lilja

Lördag och inne i min semester..
Nja min semester fortsätter Var på HX igår och det var trevligt men regnet suger det bästa ur festivalen men bra musik och trevliga människor. Det är trevligt med festivaler men jag har en Bengal festival hemma och jag måste se om jag kan få fram lite karaktärer på kattungarna. Vi har namnget Lucas den modiga framåt, kissen. Molly den svarta med gula ränder i, jag har aldrig sett sådana färger i kattungar lite avvaktande men nyfiken. Våra gula har inte fått namn än men de är mycket söta. 2 stycken är mycket fascinerade av Nemo amstaffern. Och han vill gärna lära känna dem bättre. Och högsta vinsten Mamma Taggen låter de bekanta sig med varandra. Vi behöver Nemos beskydd och hjälp om det händer något, han har en bra väldigt beskyddande sida som är viktig för kattungarna vid problem. Jaha sedan kommer det bli lite dyrt i början, vacc och avmaskning men jag kommer ta betalt för dessa ovanliga små kissar..