Lilja

Åhh harpa
Är det inte härligt med lite avkoppling från solen ialla fall regnet smattrar på fönstret, jag hinner göra tråkiga saker, städa diska osv Nu ska jag ta en varm nybryggd zoegas och sätta på högtalarna och njuta av musiken koppla av.. Planera mina nya färger till hösten. Hela huset ska målas renoveras fixas..spacklande osv Färgerna måste vara klara,,mattan ska vara grå/ köksväggar sand/ brunt ekbord, lilla växthuset...i köket http://www.bjorkmandesign.se/moderna-kok/# eller liknande Hela mitt hem ska gå i naturens färger och havets...jag älskar bara havet det ger energi och avkoppling... Växter ska in till hösten det ska bli en grön oas att koppla av till njuta och le..... Högtalare ska på plats tv likaså lite mer träd....till katterna ny fräsch soffa i skinn rumsbordet ska bli fixat... Kul pyssel men nu ska allt ute bli till först...bil altan ...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress