Lilja

Äntligen lite fart!!
Ja nu rör det på sig äntligen jag håller på att, ätas upp innifrån av denna röriga sega omformationen av kunskaper och nya jobb möjligheter... Äntligen fick jag köra igång, gjorde det jag längtat efter bearbeta information och köra igång.. Men allt är annat än lätt här...Jag söker till 2 stycken 50 poängs kurser, grundkurser som ska läsas på distans och det ska inte finnas några som helst konstigheter.... Men jo då det är visst inte fri ansökan till dessa kurser nu ska det göras utredningar på betyg och annat för att söka till 2 stycken fria kurser... Skillnaden mellan min förra stad och denna är att denna ska göra det så komplicerat som möjligt...trassla ifrågasätta och röra till det om det går..... Så nu ska jag dra in representanter och företrädare för mina kunskaper osv för att få in en enkel ansökan på 2 distanskurser lågpoängskurser dessutom,,,,ja vad säger man vissa vill ha uppmärksamhet och andra inte, men okej vi kör detta och diskuterar, jag har besökt arabländerna och vet att inget är enkelt där. Gå in och handla är komplicerat och ska diskuteras och argumenteras...men det är klart vi ska göra det Eller hur. Nu ska det diskuteras och träffas dra in så många som möjligt och diskutera och diskutera....Det är lugnt jag tar ledigt så diskuterar vi sen plockar vi in lite mer folk som kan rekommendera och diskutera detta också... Så kör vi araberna och diskuterar för detta ska ju inte vara lätt så------kör hårt det är ju inte konstigt att landet de kommer ifrån är underutvecklat, allt tar dubbelt så lång tid och dubbelt så många som ska diskutera och dubbelt så många ska bli inblandade för att de tycker om att diskutera......och diskutera och sedan säger regeringen att de till för något i Sverige fler arbetstillfällen.. Jo det kan jag hålla med om de skapar mycket problem överallt inte för att de tycker det är så märkligt deras sätt och uppförande är ju så, de har ju diskuterat varje transaktion så här, våldsamma upplopp, drev, skvaller osv i oändlighet kanske därför de är i krig i sitt eget land......
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress