Lilja

Mitt liv och spännande överraskningarna

Mina olika vinklar och vrår....Nu ska min härliga dotter flytta och börja sitt eget liv..

Hon är stor nu och jag är stolt över henne. Min egen uppväxt var katastrofal på många fronter och vissa är läker aldrig riktigt, men det har krävt mycket hårt slit, jag valde inte droger som bedövningsmedel jag använde psykologer och till slut kom de på felet. Jag hade fått ptsd pga av min uppväxt, minnet som var borta hade kommit lite mer frammåt och exponerat sig lite. Jag har blivit varnad för att berätta men gör det ändå, kanke kan jag hjälpa någon mer. Minnena var mycket blodiga mycket våld och mycket annat.
Men nu har jag fått hjälp att bearbeta mer..
Livets alla gåtor.
Min kärlek för mina djur kommer aldrig bli mindre jag trivs med deras sällskap och omsorg, de spinner på mig försöker tvätta mitt hår vill ha närhet och kramar och är alltid lika goa...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress