Lilja

Mellandagar....rea hysteri osv...Köpa TV Ne....bättre utan
JAG HAR INGEN TV
 
Så nice utan, men alla är förskräckta, ingen tv, vad gör man då, allt jag har inte tid, jag har så mycket annat som jag vill göra,Måla fota reparera umgås titta på filmer nja allt men inte slötitta utan mer motiverat tittande och engagerande....konstigt nja faktiskt ganska skönt,, har jag märkt, inga tider styr mig mina tider styr min omgivning vid lite tid och ledighet bestämmer jag vad jag ska se och när ganska skönt...
 
Nja nu skulle man egentligen springa och göra fynd, men har inte tid har jag märkt..behöver inte just nu...
 
jag har lite annat och göra, nu hoppas jag bara på ett icke regnigt väder, lite lagom har lite utejobb som ska göras på altan och på bilen så det skulle vara skönt att slippa, oväder.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress